Встановлення наметів, які торгували пивом у парку та гідропарку під час Євро-2016 та на Івана Купала, не вимагало дозволів головного архітектора. В цьому переконана секретар Житомирської міської ради Наталія Чиж.
“Щодо пивного намету в парку, то дозвіл архітектури на нього не потрібен. Тим більше, що територія “Ракушки” і територія парку — це не одне і те ж. ТМ “Львівське”, чий намет було встановлено у “Ракушці”, були спонсором трансляції. Підприємці проплатили роялті, за це — отримали можливість торгувати. А що стосується Гідропарку, то це була виїзна торгівля”, — вважає Наталія Чиж.
Разом із тим, секретар міської ради підтвердила, що рішення міськвиконкому про заборону торгівлі на території КП “Парк” ніхто не скасовував.
Нагадаємо, що міський голова Житомира Сергій Сухомлин під час брифінгу пообіцяв розібратися із самовільними пивними у КП “Парк”. Під час того, як журналіст “Вголос.Zt” зняв торгівлю пивом у парку, на нього напав власник пивного намету.Раніше Наталія Чиж стверджувала, що на роялті за трансляцію скидалася разом із підприємцями місцева “Самопоміч”. Саме цим вона мотивувала розміщення банеру у фан-зоні.