У контакт-центрі газових компаній Житомирської області запроваджено новий сервіс. Відтепер споживачі газу мають можливість дізнатися про нарахування за спожитий газ, наявність чи відсутність заборгованості за одним із номерів контакт-центру у будь-який зручний час. Про це повідомила прес-служба ПАТ «Житомиргаз».
«Для цього потрібно знати номер особового рахунку (10 цифр) та телефонувати із кнопкового телефону. Стежачи за вказівками в автоматичному режимі, споживач підтверджує, що бажає прослухати інформацію у тоновому режимі, обирає мову спілкування і натискає цифру «3». Потім вводить номер особового рахунку і миттєво отримує інформацію про його поточний стан», – йдеться у повідомленні.
Така послуга була запроваджена, в першу чергу, для комфорту споживачів. Адже дізнатися про нарахування за спожитий газ, наявність чи відсутність заборгованості споживач може коли завгодно, не очікуючи на квитанцію. Потрібно лише зателефонувати за номером: (0412) 55-80-04 або 55-94-04.
Нагадаємо, з початку року населення області спожило майже стільки ж газу, як і за відповідний період торік. «Житомиргаз» запланував встановити 800 будинкових лічильників.