Реєстрацію житомирян за місцем проживання здійснюватиме новостворене управління ведення реєстру територіальних громад Житомирської міської ради.
«На згаданий підрозділ покладені функції прописки та виписки фізичних осіб за місцем проживання, а також демографічний реєстр. Відтепер документи на реєстрацію слід приносити не до паспортного столу, а до управління», – розповіла начальник новоствореного підрозділу Житомирської міської ради Ірина Ярош.
Тим часом житомиряни, які здійснюють процедуру реєстрації, можуть і надалі звертатися до паспортистів у ОСББ, ЖБК чи керуючої компанії. Що ж стосується мешканців приватного сектору, то вони можуть прописуватися через Центр надання адміністративних послуг, пояснила Ярош. Не виключено, що найближчим часом у міській раді приймуть рішення, яким тимчасово продовжать повноваження паспортистів КВЖРЕПів. Утім надалі, запевняють у мерії, реєстрація фізичних осіб здійснюватиметься виключно у згаданий вище спосіб.
Нагадаємо, що на створення ОСББ у Житомирі у міській раді планують виділити 15 мільйонів гривень.