Двісті значків із літерою «Ж», зазначених у тендерній документації як «логотип Житомира», закупило управління культури Житомирської міської ради 25 липня. Інформація про це міститься на офіційному державному порталі «E-data».
Участь у тендері брали дві компанії – дніпровська виробнича компанія «Знак» та київське ПП «Бівуак». Різниця у вартості продукції становила всього одну гривню.
Конкурс проводився до 23 червня, а вже 25 липня управління культури Житомирської міської ради перерахувало кошти виробнику. Сума, яку перерахувала мерія ВК «Знак», становила 2 тис. 996 грн.
Нагадаємо, що раніше міська рада вже перерахувала майже 9 тис. грн на сувенірну продукцію із логотипом міста. Міський голова Житомира Сергій Сухомлин не вважає крамолою те, що управління культури Житомирської міської ради замовляє сувенірну продукцію із логотипом міста, який є офіційно не затвердженим.