В управлінні транспорту і зв’язку Житомирської міської ради та на комунальному підприємстві «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» не знають, скільки коштів надійшло за безготівкову оплату проїзду у комунальному транспорті. Про це, як повідомляють джерела «Вголос.Zt» у міській раді, представники управління сказали під час затвердження фінансового плану ТТУ.
Доступ до автоматизованої системи оплати за проїзд мають виключно на комунальному підприємстві «Житомиртранспорт». В обов’язки останнього входить обслуговування згаданої системи та її програмного забезпечення. Разом із тим, функціонування самих валідаторів для безготвікового розрахунку підтримує своїми силами трамвайно-тролейбусне управління.
«Ми власним коштом здійснюємо їх ремонт, заміну необхідних комплектуючих тощо», – сказали працівники ТТУ під час зустрічі із міським головою Сергієм Сухомлином та профільним заступником мера Дмитром Ткачуком. Посадовці міської ради цю інформацію не спростували.
У КП «Житомиртранспорт» стверджують, що протягом вересня 2018 року — березня 2019 року підприємство отримало понад 1 млн грн від продажу електронних квитків. Однак, попри те, що у інформаційному запиті ми просили надати підтверджуючі документи, на підприємстві окрім таблиці, завіреної печаткою КП «Житомиртранспорт» та підписом адміністратора систем надати нічого не змогли.
Нагадаємо, що валідатори у комунальному транспорті Житомира не зареєстровані у податковій. Виконком Житомисрької міськради зменшив замовлення на перевезення пасажирів трамвайно-тролейбусному управлінню.