У місті розпочинається кампанія з перевірки якості пасажирських перевезень та дотримання договорів з перевізниками. Про це повідомляє прес-служба Житомирської міськради.
За словами Дмитра Ткачука, переважна більшість скарг стосувалося порушення прав пасажирів пільгових категорій. Очолив цей «антирейтинг» маршрут №58, за ним №40 та №27.
«Один з користувачів Фейсбуку днями розмістив фото з маршрутки в якій було відламане сидіння. За збігом обставин, трапився цей казус саме на 58 маршруті. Даний громадянин приїхав в управління транспорту та подав скаргу. Працівники управління перевірили маршрут №58 загалом і зокрема конкретно вказаний транспортний засіб. Як наслідок, складено два Акти про порушення і перевізнику буде винесено попередження. В двох перевірених машинах було зафіксовано: неналежний технічний стан, невидачу квитків, порушення прав пільговиків. Одна з машин, перевірених на 58 маршруті, офіційно обслуговує маршрут №14. Як маршрутка опинилася на іншому маршруті і звідки у водія трафарет іншого перевізника буде пояснювати підприємець, який на крок наблизився до розірвання договору», – розповів Дмитро Ткачук.