Житомирські тролейбуси вранці 12 червня масово поверталися в депо. Жителям міста довелося їхати у вщент переповненому транспорті. Про це на своїй сторінці Facebook написав житомирянин Сергій Харчук.
«Коли в 9:00 повз зупинку всі тролейбуси їдуть з табло “в депо”, а потім один по маршруту, то почуваєш себе шпротиною у консервній банці. Стоїмо на чиїхось ногах, штовхамось плечима, тримаємось за стелю ….ніде ногу поставити. Навіщо перевозити пасажирів? А поїхали всі у депо!» – обурюється Сергій Харчук.
У комунальному підприємстві «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» масову «міграцію» комунального транспорту до депо заперечили.
«Справа в тому, що у нас тролейбуси ходять в ранішній та вечірній пік. Тобто, коли наплив пасажирів. Вдень кількість тролейбусів скорочується, тому що кількість виручки від перевезення платних пасажирів не покриває витрат на електроенергію та зарплату», – пояснив директор ТТУ Андрій Нечуйвітер.
За його словами, масовий від’їзд тролейбусів до депо може бути пов’язаний із тим, що пільговики продовжують безкоштовно їздити у тролейбусах. Попри те, що з початку червня водії маршруток так само не беруть кошти за проїзд цих категорій. Керівник комунального підприємства припускає, що водії маршрутних “таксі” не хочуть возити пільговиків безкоштовно.
«Вранці на маршрути виходить 90 одиниць тролейбусів, увечері — 78. А в обідню пору містом курсує близько 40 одиниць комунального транспорту», – повідомив директор КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління».
Нагадаємо, що на житомирському ТТУ придбають за понад 1,5 млн грн автомобіль для буксирування рухомого складу. На ТТУ збиратимуть китайські електробуси.
Фото зі сторінки Facebook Сергія Харчука.