Економічний стан трамвайно-тролейбусного управління сьогодні невтішний. Незважаючи на це, комунальний транспорт надає послуги вчасно по графіку, а тролейбуси, хоч і старі, проте мають охайний вигляд.
Керівництво ТТУ справляється з цією задачею по-різному. З 2013 року започаткували капітальний ремонт рухомого складу. До слова, придбати новий тролейбус – обійдеться місту у 5 млн грн.
«У цехах повністю розшивається трамвай чи тролейбус, замінюється агрегат, перебираються всі джгути. Так, даємо життя транспорту ще на 5-6 років. Важливо, щоб та кількість рухомого складу, яка в нас стоїть «під парканом», була максимально відремонтована для оборотного фонду. Коли інший транспорт вийде з ладу, то ми зможемо його оперативно замінити», – розповів начальник ЖТТУ Олег Таможський.
Таких «підпарканних» тролейбусів і трамваїв, які чекають свого часу на ремонт, чимало. Нині на списання готується 15 тролейбусів. Їх уже не вдасться відновити. Здадуть на металолом.
«На отримані кошти за металолом плануємо закупити запасні частини, експлуатаційні матеріали для підтримки діючого транспорту», – додав Таможський.
Із нового, за останні декілька років у житті управління, є введення навігації, оголошення зупинок, покращення освітлення у трамваях, введення у експлуатацію не нових, але більш комфортних тролейбусів.
На нові тролейбусні двері необхідно – 20 тис. грн. У цехах ТТУ їх роблять власноруч, витрачаючи кошти лише на матеріал.
На підприємстві з 60-х років у користуванні знаходиться стотонний прес, яким може похвалитися не кожне виробництво. А також станок, на якому точать трамвайні колеса.
Виробництву потрібні робочі руки і розумна голова – є вакантні місця для інженерно-технічного персоналу – електрозварювальники, електрики, електрослюсарі.
Нагадаємо, у трамвайно-тролейбусному управлінні можна замовити ексклюзивну екскурсію на старому трамвайчику.