Найближчим часом мешканці міста зможуть отримати близько 400 адміністративних послуг, зокрема й соціального характеру у «Прозорому офісі», що на площі Польовій, 8. Вже незабаром – його офіційне відкриття: тестовий режим в частині функціонування системи «електронної черги» – на стадії завершення. Про це повідомила пресслужба міської ради.
«Вже ведеться прийом спеціалістами Сервісного центру м. Житомира Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (Корольовський район) щодо видачі пенсійних посвідчень, надання консультацій, прийом та оформлення документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, а з 11 травня такі послуги зможуть отримати і мешканці Богунського району», – розповідає начальниця управління Центру надання адміністративних послуг Сюзанна Галецька.
Надання адміністративних послуг соціального характеру, як-от субсидії, допомоги та ін., забезпечує управління соціального захисту населення Корольовського району Департаменту соціальної політики міської ради.
Також вже надаються послуги щодо оформлення паспортних документів громадян України та для виїзду за кордон Корольовським РВ у Житомирі УДМС України в Житомирській області. Запис до спеціалістів можливо здійснити на офіційному сайті Державної міграційної служби України.
Розпочато прийом спеціалістами Управління ведення реєстру територіальної громади міської ради, а саме: реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, оформлення та видача довідки про реєстрацію/зняття місця проживання/перебування особи.
Також надаватиметься весь спектр послуг Центру надання адміністративних послуг міської ради.
Нагадаємо, управління соцзахисту Корольовського району придбає сервери за понад 150 тисяч. Спроба №3: у Житомирі знов оголосили тендер на будівництво прозорого офісу.