У Житомирі почнуть працювати над концепцією розвитку туризму на п’ять років, яка в подальшому має перерости у загальноміську програму. Крім того, для повноцінноьго розвитку туризму міська влада хоче створити туристично-інформаційний центр. Таке рішення прийняли учасники круглого столу “Партнерство влади, громади та бізнесу: ключ до розвитку і просування туризму“, який відбувся у міській раді.
“Мета будь-якого туристично-інформаційного центру – поширення інформації. Без традиційного сайту-візитівки міста, який буде цікавоим, мультимедійним, з яскравими картинками та ефектами, важко говорити про повноцінний ТІЦ. Розташований він має бути однозначно в центральній частині міста, адже це невід’ємний атрибут інфраструкткри будь-якого маленького містечка, я вже не говорю про величезне місто Житомир. Для нас це просто нонсенс не мати туристично-інформаційного центру”, – пояснив начальник департаменту економічного розвитку міської ради Микола Костриця.
Він переконаний, що про ті туристичні об’єкти, які варто показувати туристам, думати потрібно вже зараз. Тому для створення туристичного центру необхідно підходити комплексно. Хоча чиновник також зазначив, що очікувати від туризму надприбутків і ставити нереальні завдання не потрібно.
“Не тіште себе ілюзіями. Не будемо ми туристичною “Меккою” через п’ять років. Не потрібно ставити собі нереальні завдання. В найближчі п’ять років туризм точно не стане локомотивом місцевої економіки. Але це може бути хорошим доповненням до усіх хороших ініціатив, які почали з’являтися у Житомирі”, – сказав Костриця.
Нагадаємо, що начальник департаменту економічного розвитку міської ради Микола Костриця має намір створити музей історії Житомира.