З 15 травня у Житомирі розпочав роботу контакт-центр КП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради. Тепер за єдиним номером телефону пацієнти зможуть дізнатися адресу амбулаторій, інформацію про графік роботи лікарів, записатися на прийом тощо. Про це повідомив Центр первинної медико-санітарної допомоги Житомира на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
“З 15 травня у тестовому режимі починає роботу контакт-центр, де пацієнти зможуть отримати наступну інформацію:
– графік роботи лікарів, чергових лікарів;
– графік роботи амбулаторій та лікарів у вихідні та святкові дні;
– запис до свого сімейного лікаря;
-перелік аптечних закладів, що беруть участь в програмі «Доступні ліки» по м. Житомиру (повне або часткове відшкодування вартості лікарських засобів для хворих на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ типу, бронхіальну астму);
– які необхідні документи треба мати при собі для укладання декларації;
– перелік документів для отримання довідок;
– де можна пройти профілактичні огляди у м. Житомир;
– адреси амбулаторій;
– номери телефонів довідкових до вузьких спеціалістів;
– інформацію щодо часу і номеру кабінету де приймають аналізи у кожній амбулаторії;
– також Ви можете залишити свій відгук і Ваші побажання щодо покращення нашої роботи, адже ми працюємо для Вас”, – йдеться у повідомленні.
Номер телефону (0412) 432-000 – єдиний для всіх 20-ти амбулаторій міста.
Графік роботи контакт-центру:
- 8:00–20:00 Пн-Пт,
- 9:00-15:00 Сб,
- 9:00-12:00 Нд.
Варто зауважити, що контакт-центр не надає першу долікарську допомогу та консультативну інформацію стосовно лікування.
Нагадаємо, у житомирській ветлікарні знайшли порушень майже на півмільйона. Після відвідування кафе семеро жителів області потрапили до лікарні.