Управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради анонсувало повернення коштів пасажирам громадського транспорту, чиї кошти було знято помилково. Відповідне повідомлення оприлюднили на сайті мерії.
«Починаючи з 24 березня 2020 року, відбувається успішне повернення коштів, які підпадають під категорію сумнівні транзакції та були помилково зняті з банківських карток в період з 13.03.20 по 14.03.20 р. за проїзд в громадському транспорті», — йдеться у повідомленні.
У КП «Житомиртранспорт» міської ради, яка обслуговує автоматизовану систему оплати проїзду, через яку і проводиться списання коштів, кажуть, що операції повернуться до того стану, в якому вони були до проведення сумнівної транзакції. Тому, на жаль, СМС або вайбер-повідомлення користувач не отримає. Але в умовах діючого карантину є рішення, яке буде дуже зручним — це робота з банківськими додатками, де можливо зробити виписку.
«У зв’язку з тим, що СМС або вайбер-повідомлення про повернення коштів користувач не отримає, то кожному, хто впевнений в наявності помилкових/сумнівних списань необхідно ретельно перевірити свій баланс за допомогою банківських виписок», — додатково повідомляють у КП «Житомиртранспорт».
Нагадаємо, що нового керівника КП «Житомиртранспорт» призначили 24 лютого 2020 року. Попереднього керівника підприємства звільнили у січні 2020 року.