З 13 лютого розпочався прийом документів на вакантні посади в Агенції регіонального розвитку Житомирської області – хедхантера (директора Агенції) та трьох проектних менеджерів. Про це повідомила прес-служба облдержадміністрації.
За інформацією прес-служби, хедхантер займатиметься інвестиціями на Житомирщині.
«Кандидатам необхідно надати резюме, супровідний лист, в якому розкривається бачення цілей та задач Агенції у якості директора, а також рекомендації з попередніх місць роботи», – йдеться у повідомленні.
Документи на конкурс приймаються до 17:00 год. 27 лютого за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, кімната 109 (І поверх) або в електронному вигляді на адресу: [email protected].
Претендентів буде запрошено для проходження інтерв’ю з представниками конкурсної комісії.
Кваліфікаційні вимоги до посади хедхантера (директора установи) «Агенція регіонального розвитку Житомирської області»:
- повна вища освіта в галузі економіки, менеджменту та адміністрування;
- досвід роботи на аналогічних посадах у міжнародних компаніях чи проектах не менше трьох років або досвід роботи управління в проектах технічної допомоги та управління інвестиційними та/або грантовими проектами не менше п’яти років;
- знання трудового права, фінансового, податкового законодавства та інших нормативно-правових актів, а також тих що стосуються діяльності установи;
- володіння етикою ділового спілкування та ведення переговорів з державними національними та міжнародними установами;
- досвід взаємодії із закордонними, інвестиційними фондами та іншими донорськими організаціями.
Кваліфікаційні вимоги до посади проектного менеджера установи «Агенція регіонального розвитку Житомирської області»:
- повна вища освіта в галузі економіки, менеджменту та адміністрування;
- досвід роботи на аналогічних посадах у міжнародних компаніях чи проектах не менше двох років або досвід роботи у проектах технічної допомоги та досвід реалізації грантових та/або інвестиційних проектів;
- досвід бізнес-планування та оцінки інвестиційних проектів;
- знання трудового права та знання інших нормативно-правових актів, що стосуються діяльності установи;
- володіння етикою ділового спілкування та ведення переговорів;
- досвід взаємодії з інвестиційними фондами та донорськими організаціями;
- досвід залучення грантових коштів та/або інвестицій;
- уміння організовувати навчальні та публічні заходи;
- знання методик, нормативів, механізмів і організацій, котрі визначають процес розробки та затвердження стратегій розвитку громад та територій;
- розуміння методик планування, постановки задач, контролю їх виконання;
- досвід ведення переговорів з підприємствами та організаціями;
- уміння і готовність працювати з документами і звітами.
Кандидати на посади мають вільно спілкуватися англійською мовою, а володіння іншими іноземними мовами вітається.
Нагадаємо, в обласній раді сказали, коли оголосять конкурс на директора бази спецмедпостачання. З’ясувалося, скільки жителів області у минулому році шукали роботу через центри зайнятості.