У Житомирській ОДА офіційно презентували туристичний логотип області. Цей логотип обрали з-поміж 23 варіантів, котрі подавали на конкурс ще у 2018 році. Про це повідомила пресслужба облдержадміністрації.
«Логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі інтернет. Колір логотипу може змінюватись в залежності від поставлених задач. Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції», ‒ йдеться у повідомленні.
Конкурс на кращий логотип оголосили ще у вересні 2018 року. Технічними вимогами до логотипу були такі: простота виконання та його відтворення, унікальність та прив’язка до Житомирщини.
Як повідомляють в облдержадміністрації, на конкурс надійшло 23 роботи, проте деякі з них не відповідали технічним вимогам. Переможцями стали столичні дизайнери, фінальний логотип було передано області безкоштовно. У травні 2019 року його вперше застосували та презентували на першій всеукраїнській туристичній виставці ZT-EXPO.
Нагадаємо, що Сухомлин впевнений, що незатверджений логотип Житомира це «нічого страшного». Житомирська мерія кілька разів купувала сувенірну продукцію із незатвердженим логотипом міста.