Валідатори, які розташовані у салонах житомирських тролейбусів, трамваїв та комунальних автобусів, не зареєстровані у фіскальній службі. Про це на своїй сторінці у Facebook написав директор Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Євген Демчик.
«На засіданні робочої групи у профільному міністерстві співробітник ДФС України дав нам, а також представникам з інших міст, які зіткнулися з цією проблемою, зрозуміти, що використання системи автоматичної оплати проїзду в тому вигляді, в якому ми її зараз використовуємо, незаконно. І це тягне за собою дуже великі штрафи», – написав Демчик.
За його словами, для трамвайно-тролейбусного управління такий штраф може скласти близько 75 млн грн.
«У нас таких грошей точно немає. Чи готове місто, на догоду деяким депутатам, які, впроваджуючи цю програму і закуповуючи валідатори на мільйони гривень, прекрасно знали про цю проблему на законодавчому рівні, заплатити такий штраф — я не знаю», – додав керівник підприємства.
Він також повідомив, що звернувся із відповідним листом до міського голови Сергія Сухомлина, у якому повідомив про проблему, яка існує.
Нагадаємо, що придбані бюджетним коштом валідатори півроку лежали на складі КП «Житомиртранспорт». За обслуговування валідаторів ТТУ заплатило у 2018 році КП «Житомиртранспорт» понад 768 тис. грн.