Матеріали, необхідні для розгляду на засіданнях постійних комісій та проекти рішень, які будуть розглядатися на сесії, депутатам не роздаватимуть, а направлятимуть на електронні адреси. Такі зміни у регламент планують внести на сесії міської ради. Відповідний проект рішення оприлюднили 13 вересня. Відповідно до документу, це робитиметься з метою спрощення та оптимізації процесу опрацювання депутатами документів під час різного роду засідань.
«1. Пункт 9 статті 23 Регламенту Житомирської міської ради доповнити абзацом: «Матеріали, необхідні для розгляду на засіданнях постійних комісій, надаються депутатам виключно у електронному вигляді шляхом направлення на електронні адреси або за допомогою системи електронного документообігу»; 2. Пункт 17 статті 23 Регламенту Житомирської міської ради викласти в наступній редакції: «Депутати забезпечуються проектами рішень, що вносяться на розгляд сесії, виключно в електронному вигляді шляхом направлення на електронні адреси або за допомогою системи електронного документообігу не пізніше, як за 8 календарних днів до початку пленарного засідання, іншими матеріалами – напередодні пленарного засідання», – йдеться у проекті рішення.
Нагадаємо, в сесійній залі облради спростять доступ депутатів до робочих місць. Під час заміни системи для голосування переобладнали сесійну залу.