Власники житомирських маршрутних “таксі” стверджують, що їм невигідно виходити на маршрут через засилля пільговиків. Про це під час засідання виконкому Житомирської міської ради 19 липня повідомили самі перевізники.
«Найбільше проблем виникає у стосунках між водіями та пільговими категоріями громадян, а також між пільговиками та “платними” пасажирами. До управління транспорту і зв’язку масово надходять заяви від «платних» категорій пасажирів про те, що вони не можуть ані комфортно їхати, ані взагалі зайти у маршрутку через велику кількість пільговиків», – розповіла начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Вікторія Климчук-Побережник.
За її словами, такої проблеми ніхто не очікував. Пільговики ж, у свою чергу, готові заради комфортного проїзду у маршрутках платити по 1-2 грн.
«Пільговики мають право на безкоштовний проїзд. Про що ви говорите? Коли ми приймали рішення щодо підняття вартості проїзду, говорили, що така проблема виникне. Тоді треба було її вирішувати, про неї всі прекрасно знали. А зараз ви кажете, що треба обмежувати кількість пільговиків у транспорті», – обурився член виконкому Олександр Таргонський.
За словами перевізника Тетяни Іваницької, про те, що пільгові категорії не їздитимуть у маршрутних “таксі” з 9:00 до 15:30, вони домовлялися із міським головою.
«Коли ми спілкувалися із міським головою, у комісіях, то була домовленість, що приміські маршрутки не їздитимуть через центр Житомира. Адже, якщо ми перевозимо всіх пільговиків без винятку, то вони везуть лише двох. А додатково забирають ще й тих пасажирів, які платять гроші. Сьогодні водії двох маршрутів відмовляються виходити на роботу», – сказала Тетяна Іваницька.
Перевізниця стверджує, що через постійні «нерви» та засилля пільговиків водії масово звільняються з роботи.
Заступник міського голови минулої каденції з питань транспорту Євген Демчик переконаний, що управління транспорту та зв’язку і профільний заступник Дмитро Ткачук «самоусуваються від вирішення цієї проблеми».
«Є підписані угоди з облдержадміністрацією, де прописано, що весь приміський транспорт має їздити по другорядних вулицях. Так само їм затверджені зупинки. Перевізники просили дати їм пасажирів і дати можливість працювати. Але ми вирішили “перехитрити” закон і повісити на них свої проблеми. Адже згідно із законодавством, перевезення пільговиків має оплачувати держава», – сказав екс-заступник з питань транспорту.
Нагадаємо, що приватний перевізник обмежив право пільговиків на безкоштовний проїзд у його маршрутках. Сергій Сухомлин розповів, за яких умов подорожчає проїзд у тролейбусах та маршрутках.