Комунальне підприємство «Житомирводоканал» протягом 2020 року витратив 44 тис. 993 грн на їжу, воду та туалетний папір. Про це свідчить аналіз тендерів комунальників, розміщених на порталі публічних закупівель «ProZorro».
Кулінарні уподобання адміністрації підприємства дуже специфічні. Так, на «Житомирводоканалі» у 2020 році з’їли консерв бланшованої сардини більше, ніж на 9 тис. грн. Полюбляють комунальники і консерву свинини, якої спожили більше, ніж на 11 тис. грн. Майже на 4,3 тис. грн на підприємстві, яке має забезпечувати постачання в тому числі і питної води житомирянам, придбали негазованої мінеральної води. При чому перевагу надавали чомусь «Моршинській». Постійно купують на водоканалі кабачкову ікру. Її цьогоріч «наїли» аж на 7,8 тис. грн.
Окремо можна зупинитися на придбанні туалетного паперу. Традиційно на підприємстві придбавали цей вид продукції звичайного формату. Однак увагу привертає здійснена у серпні 2020 року закупівля 3- і 4-шарового туалетного паперу на суму у 2 тис. 860 грн 20 коп. До цього його купували на 560 та 858 грн.
Майже 2 млн грн витратили на молоко. Втім, можна припустити, що його використали для робітників, які працюють в особливих умовах.
«Житомирводоканал» чи не єдине комунальне підприємство, яке в цьому році, попри брак коштів у бюджеті через карантин, замовило рекламу своїх послуг. З радіоприймачів, мережі інтернет та екранах на вулицях Житомира містянам аж на 300 тис. бюджетних коштів розкажуть про здобутки комунальників. Очевидно, саме для кращої «картинки» для екранів на підприємстві навіть оголошували про закупівлю квадрокоптера на понад 34 тис. грн.
Фінальним «акордом» тендерної епопеї «Житомирводоканалу» є намір придбати цемент за 80 тис. грн. Який, як виявилося, підприємству був не потрібен. Закупівлю скасували саме з цієї причини.
Нагадаємо, що «Житомирводоканал» витратить 300 тис. грн на самопіар. На водоканалі хотіли «помилково» придбати цемент і передумали.