Не так давно в Житомирській міській раді створено новий підрозділ: Управління ведення реєстру територіальної громади. Чим займається ця структура — дізнавалися журналісти «Вголос.Zt».
Управління займає невеличку кімнатку у дворі Житомирської міської ради. Співробітників в управлінні небагато — всього кілька жінок. Начальниця, Ірина Ярош, сидить поряд зі своїми співробітницями.
У березні місяці екс-прем’єр Арсеній Яценюк підписав постанову про зміну порядку реєстрації громадян. Начальник управління ведення реєстру територіальної громади, на яке покладено відтепер видачу паспортів та зміну реєстраційних даних про особу, розповіла нам, про що йдеться у цій постанові.
«Мова не йде про невідповідність реального проживання місцю реєстрації. Йдеться про те, що якщо людина за старим місцем прописки виписалася, то вона обов’язково має протягом місяця десь зареєструватися. В іншому разі її буде оштрафовано», – пояснила нам Ірина Ярош.
Управління не буде займатися виявленням громадян без місця реєстрації. Подібні факти будуть виявляти правоохоронці, пояснюють нам в управлінні. А вже адміністративні покарання здійснюватиме безпосередньо управління ведення реєстру. Якщо протягом місяця особа, яка скасувала реєстрацію за старим місцем і не зареєструвалася за новим, їй загрожує штраф у розмірі 12 гривень 23 копійок. За повторне порушення таким особам «світитиме» більше стягнення.
Діяльність управління буде напряму залежати від формування територіальних громад.
«Якщо місто об’єднається із іншими населеними пунктами, утворивши територіальну громаду, на наші плечі ляже більше роботи», – пояснила Ірина Ярош.
Нагадаємо, що з державного бюджету виділили більше 100 мільйонів гривень на регіональний розвиток області.