Житомиряни змушені переплачувати за використання води, поки КП «Житомирводоканал» перебуває на карантині. Про це «Вголос.Zt» повідомили читачі. За словами споживачів, оскільки комунальники перебувають на карантині, вони фактично втратили можливість довести, скільки води реально споживають.
Рішення про додаткову оплату житомирянами використаної на полив присадибних ділянок прийняли ще 28 квітня. Згідно із ним, з 1 травня до 30 вересня ті споживачі, які не мають лічильників води, платитимуть за полив ділянки площею 5 соток. Якщо площа ділянки менша, то варто надати відповідні документи на підтвердження.
Тож житомиряни, які не мають лічильників води у своїх господарствах та площа їхніх присадибних ділянок менша за 5 соток, прийшли із документами до КП «Житомирводоканал». Однак через дистанційну роботу підприємства так і не вирішили свою проблему. У Житомирській міській раді про проблему знають, однак запевняють, що це — проблема водоканалу, а не мерії.
«Житомирводоканал» не налагодив механізму. Міська рада тут ні до чого. Разом із тим, ми плануємо ще раз розглядати питання водоканалу найближчим часом і обліку використання води», ‒ прокоментував «Вголос.Zt» ситуацію, що утворилася, начальник управління комунального господарства Олександр Марцун.
Нагадаємо, що на «Житомирводоканалі» анонсували ймовірні перебої з водою для житомирян. Комунальники заплатили більше 200 тис. грн за рекламу.