Житомиряни скаржаться на роботу комунального підприємства «Житомирводоканал» та просять притягнути до відповідальності за халатне виконання обов’язків керівництво. Відповідну електронну петицію оприлюднили 3 вересня.
«Прошу розібратися з якістю надання послуги водопостачання Житомирводоканалом та притягнути до відповідальності за халатне виконання своїх обов’язків . Увесь літній період немає тиску у віддалених від центру районах нашого міста. Після відключення водопостачання по всьому місту в червні та ряду петицій було покращення, але ненадовго – на 2 тижні. Зараз це взагалі жах! 1 вересня з 18:00 була цівочка води, на звернення до аварійної служби відповідь була: “Так перше вересня – всі готуються”. І дивним чином, рівно о 00.00 тиск в трубах повернувся і напір води став чудовим!!! Це не покращення, це знущання над людьми! Ці всі маніпуляції з тиском в трубах, відключеннями водопостачання та неналежний спосіб очистки несуть дуже серйозні наслідки, а саме зростання випадків кишкової інфекції, особливо серед дітей», – написала авторка звернення Марія Лазарєва.
Петиція має набрати не менше 300 підписів впродовж 30 днів для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради.
Нагадаємо, у міській рад розповіли, що КП “Житомирводоканал” розпочав роботи з реконструкції одного із найбільш важливих магістральних трубопроводів міста. У зв’язку із проведенням робіт знизився тиск подачі води у окремі райони. До підприємства надійшло трохи більше 20 скарг. Але з вересня підприємством для нормалізації тиску подачі води, було збільшено тиск на головній насосній станції на 0,5 атмосфери.