Містяни просять побудувати метрополітен у Житомирі та приміських селах. Відповідну електронну петицію зареєстрували 18 червня. Під колективним зверненням розпочався збір підписів. Петиція має набрати не менше 250 підписів впродовж трьох місяців для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради.
«Судячи з того, який стан маршутних «таксі», трамваїв та деяких тролейбусів в нашому місті, доцільніше буде збудувати метро, яке буде проходити по всьому місту та матиме 8 гілок: “Центр-Богунія”, “Центр-Крошня”, “Мальованка-Гідропарк”, “Глобал-Мальованка”, “Польова-Жд Вокзал”, “ЖД вокзал-Вільскій шлях”, або об’єднати їх в “Польова-Центр”, ” «Центр-Глобал” якусь меншу кількість, але щоб це обхвачувало ці місця, про які я повідомив вище. Зробимо Житомир не провінціальним містом, як про нас прийнято думати, станемо одним з перших міст за розвитком зручностей, для жителів нашого файного міста! Прошу виконати ці вимоги до кінця 2018-2019 років, звісно, якщо це підтримає громада», – пише автор петиції Віталій Харченко.
До слова, це нереально дорогий проект. Наприклад, торік Київська міська державна адміністрація оцінила будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина в 31,55 млрд гривень. В Україні діють Київський метрополітен, Харківський метрополітен, Дніпровський метрополітен. Крім того, Криворізький швидкісний трамвай, який є прикладом так званого «легкого метро». Велося будівництво метрополітену й в Донецьку, а в далекій перспективі планувалося побудувати систему метрополітену в Львові.
Нагадаємо, житомиряни просять висловити недовіру Сухомлину та розпустити виконком. Житомиряни вимагають у «маршрутках», які старші10 років, повернути тариф 3 гривні.